Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Summer 2015

Αχ, e-σπιτάκι μου καλό! Έχω τόσο καιρό να σε επισκεφτώ! Πόσο σε πεθύμησα!!!!

Έλα να σου αφήσω να προσέχεις κάποια πραγματάκια που φτιάχνω εδώ και καιρό, μα δεν είχα βρει το χρόνο (και έναν σχετικά εύκολο τρόπο) να στα φέρω...

Καλώς ήρθες κι εσύ, επισκέπτρια χειροτέχνισσα! Κάτσε να σου προσφέρω μία - δύο αναμνησούλες μου!

Έλα να σου δείξω, σε πρώτη φάση, το πιο πρόσφατο σκραποβιβλίο μου, αυτό των καλοκαιρινών μας διακοπών! Πόσο το έχω αγαπήσει και αυτό, όπως και όλα τα πανομοιότυπα που έχω φτιάξει, όπως τα χριστουγεννιάτικα! Γιατί είναι ο πιο γρήγορος και ξεκούραστος τρόπος να συγκεντρώσω την καθημερινότητά μας, συχνά με λεπτομέρειες, που ζωντανεύουν τις φωτογραφίες!

Πήρα, λοιπόν, το μπλοκάκι με τα 6χ6 χαρτιά με αγαπημένα χρώματα και το πάτησα όπως ήταν στο bind - it - all και συμπλήρωσα με διακοσμητικά χαρτάκια και πολλά αυτοκόλλητα παιδικά, αφού η ζωή μας γύρω από αυτά κινείται, έτσι κι αλλιώς! Το λατρεύω, γιατί περάσαμε πραγματικά πολύ ωραία με τα μικρά. Δεν πήγαμε κάπου διαφορετικά... Πήγαμε πέρα - δώθε στα χωριά μας: Ασπρόκαμπο - Αμαλιάδα - Ασπρόκαμπο - Αμαλιάδα - Ασπρόκαμπο! Γυρίζαμε από το ένα  και οι βαλίτσες όπως έβγαιναν, ξανάμπαιναν στο αμάξι! Έτσι, απρογραμμάτιστα!!! Το ευχαριστηθήκαμε!!! Και είχαμε πολύ έντονη διάθεση για εξερεύνηση!!! Σα να πηγαίναμε για πρώτη φορά!!! Πολύ χάρηκα για τα μικρά μου!!!

Να μία γεύση, λοιπόν! Αν και βλέπω να προσθέτω κι άλλα πραματάκια...







Ελπίζω να πέρασατε κι εσείς όμορφα το καλοκαίρι σας!
Καλή σχολική χρονιά για τα παιδάκια σας!!!
Φιλιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Χαίρομαι όταν το βλέπω το scrapbooking να παραμένει μέσο καταγραφής αναμνήσεων, αυτός είναι άλλωστε και ο πρωταρχικός σκοπός του! Μπράβο, Κυριακούλα μου, για το χαρούμενο, καλοκαιρινο σου αλμπουμάκι και που μου θύμισες γιατί πρέπει να σκραπάρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή