Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Κι άλλες καρτούλες για το GC...

Για της Marie, που μας ζητάει καρδιές: Η δικές μου κομμένες με pounch και τα υπόλοιπα στο Big Shot. Σφραγισμένη και περασμένη με κρακελέ κορνίζα (την έχω ερωτευτεί αυτή τη μήτρα) και τα πουλάκια καθώς και η μία καρδούλα περασμένα με Glossy...
Love is in the air για αγαπισιάρικα πιτσουνάκια!!!!!



Και μία για την πρόκληση της Πουκαρίνα να βάλουμε την προσωπικότερη πινελιά μας... Αν και ή έτσι ή αλλιώς εμένα μου αρέσει να ζωγραφίζω με τα watercolors μου... Μία μικρή ζωγραφιά από μένα, λοιπόν, για ονειροπόλες!!!


Καλό σαββατοκύριακοοοοοο!!!!

6 σχόλια:

  1. Βρε Κυριακούλα, επαναλαμβάνομαι... αλλά με ξετρελαίνουν οι κάρτες σου! Κάθε μία διαφορετική, πανέμορφη και με ξεχωριστό στυλ! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκινίζω, αλλά δεν με πειράζει! Να επαναλαμβάνεσαι όσο θες! Χιιιιι!!!!

      Διαγραφή
  2. φανταστικη καρτα!!!μοναδικο υφος !!!1να σαι καλα και να δημιουργεις!!!!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh my what beautiful cards, what a talented lady you are you should definitely frame these, well at least the second open cos the first one is fried anyway ! Thanks so much for joining in the fun at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά, πολύ ιδιαίτερες και μοναδικές οι καρτούλες σου! Πανέμορφες και οι δύο! Ειδικά η δεύτερη είναι απίστευτα ταξιδιάρικη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριακούλα μου η καρτούλα σου είναι ένα έργο τέχνης! Ξέρεις πόσο μ αρέσει το μοναδικό σου ύφος σε ότι και να φτιάξεις και αυτές οπι δύο καρτούλες που βλέπω φυσικά και δεν αποτελούν εξαίρεση! Η ζωγραφιά στην καρτούλα της πρόκλησης μου άνετα θα μπορούσε να είναι σελίδα απο παιδικό βιβλίο και με ταξιδεύει τοσο όμορφα η εικόνα που βλέπω! Σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες στην πρόκληση μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή