Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

"Εδώ τα καλά βερίκοκα" και "Χρόνια Πολλά!"

Άλλο ένα ξενύχτι, άλλες δύο καρτούλες... Παρουσιάζω στα γρήγορα, γιατί το Πετρούλι μου τραβάει το μανίκι πάλι...

Για της Όλγας μία στρογγυλή... Η Τίλντα μαζεύει βερίκοκα... Νερομπογιές ξανά και λίγο diamond stickles...


Και μέσα... Το βερικοκάκι στη μέση βοηθάει την κάρτα να ανοιγοκλείνει...



Και μία κάρτα γενεθλίων για τη Μελένια...
Μία τέλεια σφραγίδα που βάφτηκε επίσης με νερομπογιές εις διπλούν, για να κολληθούν μέρη από τα πέταλα και τα φύλλα και να δώσει μία πιο 3d εντύπωση... Επίσης, λίγο αγαπημένο Glossy Accents...


Κι από το πλάι...

Φιλιά!

Καλά, μόλις διαπίστωσα πως έκλεισε ο διαγωνισμός!!!!
Δεν πειράζει!!!
Το ευχαριστήθηκα, έτσι κι αλλιώς!!!

7 σχόλια:

  1. Αχ βρε Κυριακή μου, τι κρίμα που δεν πρόλαβες να τις βάλεις στις προκλήσεις!!! Είναι υπέροχες και οι δύο!!! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που κόλλησες τα πέταλα και τα φύλλα στα λουλούδια της 2ης κάρτας... ;) Μπράβο, κάθε δημιουργία σου είναι καλύτερη από την προηγούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα που δεν πρόλαβες! :( Άλλες δύο καταπληκτικές καρτούλες που θα δυσκόλευαν ακόμα περισσότερο την επιλογή των νικητών Η Tilda είναι γλυκύτατη στα χρώματα που την χρωμάτισες... η δε κάρτα γενεθλίων είναι ακριβώς στο στυλ που μου αρέσει, υπέροχα χρώματα και αγαπημένο glossy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι αδιόρθωτη στο θέμα της προθεσμίας του GC! Πόσες φορές έχω ξεχάσει πως λήγει μία μέρα πριν το τέλος του μήνα!!! Σ' ευχαριστώ Νατάσα μου!

      Διαγραφή
  3. Φιλενάδα μου εσύ μεγαλουργείς και εγώ τεμπελιάζω!!!
    Πραγματικά κρίμα που δεν πρόλαβες είναι τόσο εντυπωσιακές και οι δύο!
    Μπράβο σου φιλενάδα μου!Να μου φιλήσεις την κουκλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριακούλα μου!!1 είναι υπέροχες και οι δύο!!! Καλό μήνα και καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...αυτα που φτιαχνεις ειναι καταπληκτικα! Και γω χαιρομαι που βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή