Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

"Η μαμά μου" της τελευταίας στιγμής...

Αυτή η φθαρμένη φωτογραφία με τη μαμά μου παιδάκι, πολύ μου είχε κολλήσει στο νου και κάτι έπρεπε να την κάνω... Από την άλλη ο κύκλος της Μελένιας, επίσης μου έκανε το κλικ και μου θύμισε τη μάσκα με τα ρολόγια που είχα... Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να συνδυάζονται δύο προκλήσεις σε μία, αλλά να τι μου βγήκε τελικά...


Αριστερά είναι η μητέρα της (η γιαγιά μου) και δεξιά μία ξαδέλφη της που έφυγε πρόσφατα...

Έστριψα το σκετς λίγο...
Πειραματίστηκα για πρώτη φορά με τα mists, και μάλιστα προσπάθησα το πρωί να βάλω πρώτα βελατούρα στη μάσκα, αλλά κόλλησε και γενικώς τα έκανα σαλάτα και πάει στον κάλαθο η προσπάθεια...
Τελικά, δεν μου πήγαινε πάλι να αφήσω λευκά τμήματα...
Το προσωπικό μου στυλ θα μου πάρει καιρό να το βρω στις συνθέσεις, αλλά νομίζω πως θα έχουν χρώμα παντού ή σχεδόν παντού, και όγκο...

Και δύο κοντινά...




Η πεταλούδα έχει το συμβολισμό της εδώ... Πετάει μέσα στο χρόνο, περνώντας μέσα από τη στιγμή (τη φωτογραφία, δηλαδή) και συνεχίζει την πορεία της... Το πέρασμα του χρόνου ήθελα να τονίσω και με τα ρολόγια, αλλά και με τον υπότιτλο του journaling: παιδί, μητέρα, γιαγιά...

Αχ... δε μ' αφήνει το μικρό μου για πολλά...

Σας αφήνω... Φιλιά...


1/6/12: Τροποποίηση:

Λοιπόν, είχα βάλει τη σύνθεση αυτή σε ένα ράφι και την κοίταζα εδώ και δύο μέρες... Αυτή η τεράστια και άχαρη γραμματοσειρά μου είχε κολλήσει άσχημα στο μάτι, μου έκανε σα να βροντοφωνάζει χωρίς λόγο ή ότι θα μου πέσουν τα γράμματα στο κεφάλι δημιουργώντας σοβαρό τραύμα! Έτσι, είπα να την αλλάξω, μια και ψάχνοντας καλύτερα, βρήκα αυτή την καγκελωτή...


Πιο ανάλαφρη και πιο ντελικάτη δε νομίζετε;
Αυτές τις γιγαντιαίες γραμματοσειρές δεν τις συμπαθώ καθόλου! Πρέπει να τις καμουφλάρεις ή να τις βάζεις για μικρές λέξεις μόνο, νομίζω...

Τι λέτε;

Α. Για να μη γίνει παρεξήγηση, μην λάβετε υπόψη αυτήν την τροποποίηση για το challenge!

Και μία ερώτηση: Με τα mists μουσκεύει το χαρτί και γυρίζει. Εσείς που ξέρετε, όταν ψεκάζετε, το χαρτί το κολλάτε;

Φιλιά!!!

9 σχόλια:

  1. Oh my this is so pretty !! I love the photo and the gorgeous masking such lovely colours too. Thank you so much for sharing with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ αυτό το λιτό και ταυτόχρονα γεμάτο αποτέλεσμα!!! Τα τσοχινα λουλουδακια έχουν ταιριάξει τόσο όμορφα! Καλη επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κυριακούλα μου! Πολύ όμορφη και ρομαντική η σύνθεση σου!!! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful page, love the old picture and the colors. thank you for joining us at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Κυριακούλα! Πολύ ωραίο το background!! Και υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων! Πολύ καλή δουλειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kiraki einai panemorfi selida vevaia egv protimo tin proti gramato seira mou aresoun ta layouts poun fonazoun!!....hromatika nomizo tairiazei perisotera to proto alla einai gnosto oti emene mou aresoun ta zoira hromata! ontos to deftero einai pio delicato.....mou aresoun kai ta dio
    efharitoume gia tin simetohi sou sto Get Creative!
    filia
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε τι δημιουργικός οίστρος είναι αυτός???
    Μου αρέσει πάααααρα πολύ!!Και όσο για τα γράμματα μου αρέσουν και τα δύο!!Φοβερή!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή