Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Mini Album: All about Us

Με αφορμή το διαγωνισμό της Λένας έφτιαξα ένα αλμπουμάκι με θέμα "εγώ και η αδελφμή μου". Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου μία φωτογραφία που μας είχε τραβήξει ο πατέρας μου 32 χρόνια πριν και έβγαλα από το παλιό το άλμπουμ (αυτό που κόλλαγαν πάνω οι φωτογραφίες...) κάποιες ακόμα που ήμασταν μαζί! Μόνο που την έχω ρετουσάρει την αδελφούλα μου, γιατί είναι σοβαρή δικηγόρος και δεν έχει συνηθήσει σε τέτοιου είδους δημοσιεύσεις... Κι εγώ τελευτάια άλλωστε ξετσουτσούρωσα!
Το έφτιαξα με πολύ αγάπη, γιατί έχω κάποιες όμορφες αναμνήσεις από εκείνη την περίοδο και σκοπεύω να το συμπληρώσω και να το εμπλουτίσω με άλλες σελίδες, φωτογραφίες και πληροφορίες που μόνο οι γονείς μου θα ξέρουν..."Όλα γύρω από μας", σε σχέση με εκείνη την περίοδο της ζωής μας!
Τα χαρτιά είναι κυρίως από το πολύ ωραίο ρομαντικό κιτ που πρόσφατα εφοδιάστηκα από τη Λένα και συμπλήρωσα και από άλλα μπλοκ, ώστε να ταιριάζουν όσο γίνεται... Το ευχαριστήθηκα, γιατί και την περλέ μου μπογίτσα ξαναχρησιμοποίησα, και τις σφραγίδες μου για πρώτη φορά, και distress έκανα να φαίνονται πιο παλιακά τα χαρτιά, και punch στην πρώτη σελίδα (μάλιστα εκεί ακριβώς είναι μία θηκούλα, μήπως βάλω αργότερα κανένα εξτραδάκι!)...
Et voila...

Καλό βράδυ!

12 σχόλια:

  1. ειναι πολυ ομορφο το αλμπουμ και οιφωτο τελειες..καλη μας επιτυχια..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις πόσο καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι αντίστοιχο!!! Κρίμα που δεν πρόλαβα το διαγωνισμό της Λένας!!! το αλμπουμάκι σου έγινε υπέροχο και μου βγάζει μια γλυκιά νοσταλγία!!!Καλή επιτυχία φιλεναδίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ!!! Για μένα ήταν κίνητρο αυτός ο διαγωνισμός να μαζέψω κομμάτια αυτής της όμορφης περιόδου! Αυτές οι κιτρινισμένες φωτογραφίες είναι πρόκληση... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο άλμπουμ και μοναδικές δημιουργίες!!Μπράβο και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο άλμπουμ!!!Γλυκό και ρομαντικό!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ ρομαντικό το άλμπουμ και νοσταλγικό!Πολύ όμορφο!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πανεμορφο!!!! για περνα απο τ σπιτακι μου εχω ενα βραβειο που σε περιμενει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριακουλα μου σε περιμένει ένα βραβούλι εδώ: http://greekscrapbooking.blogspot.com/2011/10/one-lovely-blog-award-7-things-about-me.html

    Πολύ όμορφο το άλμπουμ, που έφτιαξες με υπέροχα χαρτιά που ταιριάζουν πολύ με τις φωτογραφίες! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που αρέσει το αλμπουμάκι μου, παρόλο που οι φωτογραφίες το αδικούν! Αλλά νομίζω και οι άλλες συμμετοχές... πετάνε! Θαυμάζω την όρεξη των σκραποκοριτσιών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σου Κυριακή! Είναι υπέροχο!!!! Θα πρέπει να τραβάς φωτο στο μπαλκόνι σου με φυσικό φως!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το είχα σκεφτεί να βγάζω έξω τις μικροκατασκευές μου για φωτογράφηση... Η αλήθεια είναι πάντως πως οι συγκεκριμένες τραβήχτηκαν τελευταία στιγμή, βράδυ και από κινητό! Θα τις ανανεώσω κάποια στιγμή, όταν μαζέψω και κάποια άλλα στοιχεία και το εμπλουτίσω... Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ εντυπωσιακο και ρομαντκό μινι Κυριακή!Σε ευχαρστώ πολύ για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή