Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

1η ημερίδα μητρικού θηλασμού (και η νέα μου φώτο)

Κι όμως, κάτι έχει αρχίσει να κινείται! Βρήκα στο μέιλ μου αυτήν την ανακοίνωση και νιώθοντας ευγνωμοσύνη (δες προηγούμενη ανάρτησή μου) είπα τουλάχιστον να την προωθήσω μέσα από τούτο το σπιτάκι μου!

1η ημερίδα μητρικού θηλασμού - Θηλασμός: Η ξεχασμένη μητρική τέχνη
Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011
Νοσοκομείο "Αττικόν"

Δε θα μπορέσω να πάω λόγω απόστασης, αλλά όποια μπορεί νομίζω αξίζει να ενισχυθεί αυτή η ενέργεια!
Άντε μήπως κάποια στιγμή αποκατασταθεί το θέμα σε τούτη τη χώρα, που είμαστε όπου μας πάει ο άνεμος!!!

Α! Άσχετο: Άλλαξα και τη φώτο στο προφίλ μου! Είπα να ξεπεράσω τις αναστολές μου και να βάλω τη φάτσα μου, να βλέπετε που αφήνετε τα γλυκά σας σχόλια!
Η φώτο είναι ελαφρώς ψωνίστικη από χέρι επαγγελματία... Πριν 3 χρόνια παρακολούθησα ένα πρόγραμμα φωτογραφίας όπου ένας επαγγελματίας φωτογράφος μας έδειχνε την φοβερών δυνατοτήτων και πανάκριβη φωτογραφική μηχανή του! Κάποιος έπρεπε να κάνει το μοντέλο και αφού με παρακάλεσαν κι εγώ δεν ήθελα, μετά από πολύ πίεση δηλαδή, όπως διαπιστώνετε κι από την ίδια τη φωτογραφία... (χιιιιιιι!!!), αποφάσισα να γίνω εγώ και να βγάλω το εφηβικό μου απωθημένο! Έκανα και μία μικρή επεξεργασία και νάτη η "καλή μου" φωτογραφία!

Να πω πόσο ζηλεύω τις συμμετοχές στο Get Creative!!!! Καλές δημιουργίες και καλό βράδυ!!!!
Φιλιά!



2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κυριακούλα! Χαίρομαι που θα βλέπω την φωτογραφία σου, κάθε φορά που θα έρχομαι στο blogακι σου! Μια κούκλα είσαι! Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση για τον μητρικό θηλασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή