Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ανακαλύπτοντας το Scrapbooking

Με έχει πιάσει για τα καλά και δε λέει να με αφήσει ακόμα...
Αυτές τις μέρες έχω κολλήσει με το Scrapbooking, που σημαίνει σύνθεση για κάρτες, άλμπουμς, σελιδοδείκτες, πίνακες κτλ από διάφορα υλικά φτιαχτά ή έτοιμα, όπως χρωματιστά χαρτιά, κορδέλες, δαντέλες, κουμπάκια, λουλούδια και πεταλούδες χάρτινα ή υφασμάτινα και ένα σωρό άλλα υλικά... Θυμίζει κάπως και τα λευκώματα που φτιάχναμε μικροί και τα γεμίζαμε αυτοκόλλητα... Συχνά βλέπεις στις συνθέσεις αυτές μία νοσταλγική αγαπισιάρικη διάθεση! Φαντασία να έχεις! Και χρόνο, βέβαια! Ε, και κάποια ευρωπουλάκια θα τα ξοδέψεις, τι να κάνουμε... Αν έχεις παιδάκια, βέβαια, ήδη, και σου το επιτρέπουν, ίσως σε δανείσουν πραγματάκια, αλλά είναι και μία ωραία ευκαιρία για να κάνετε κάτι όμορφο μαζί!

Ανακάλυψα, που λες, στο διαδίκτυο έναν τεράστιο κόσμο από scrappers και έχω εντυπωσιαστεί! Χαμός γίνεται! Άπειρες ιδέες! Και πάρα πολλές τεχνικές! Και διαγωνισμοί! Το καλό είναι πως δε χρειάζεται να είσαι χρόνια στο κουρμπέτι για να πετύχεις ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα!

Προσωπικά, κατέβασα από το διαδίκτυο εικονίτσες που δίνουν και δωρεάν (freebies) για scrapping και έπεσε υψηλή ψαλιδιστική και οργάνωσα και τα υλικά μου σε διαφανείς πλαστικούς ζουμπο-φακέλους και είμαι πολύ περήφανη! Πήρα και κάτι ωραία ζουμπο-μπρελοκάκια με ένα σωρό μπιζουδάκια πάνω με σκοπό να τα διαλύσω... Πενσούλες είχα πάρει πρόσφατα από το γνωστό γερμανικό σούπερ μάκετ! Αλλά ήθελα και κάτι ακόμα για πιο γκλαμουριά... Έτοιμα υλικά, ειδικά για scrapping...

Κι έτσι, πριν λίγες μέρες προχώρησα στην πρώτη μου ιντερνετική παραγγελιά από το Enjoy Scrapping και πόσο χάρηκα πριν λίγες ώρες όταν μου την έφερε ο καλός μου!!! Χάρηκα σα μικρό παιδί! Ε, όταν είμαστε μικρά δεν είχαμε και τόση οικονομική άνεση για να αγοράζουμε τέτοια! Τι να κάνουμε!

Και άνοιξα το σαν από πίτσα κουτί και ... τι καλά! Μα δες τι όμορφα που είναι!

Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφα! Και φτάσανε πάνω στην ώρα, μια κι έλεγα να δοκιμάσω την τύχη μου σε ιντερνετο-διαγωνισμούς! Ξεκινώντας με κάποια μπλογκς που κάνουν διαγωνισμό Scrapping για την Ημέρα της Μητέρας... Στην επόμενη ανάρτηση έχω, λοιπόν, την πρώτη μου σύνθεση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου